Vragen rondom het CESeasy platform
Slotcode
Vraag: Waar moet ik op letten bij het invoeren van de slotcode?
Antwoord: De code is hoofdlettergevoelig. Ook kan de nul (0) als een o(O) gelezen worden.
Tip: De nul (0) in de code bevat een streep, de o(O) niet.
Vraag: Mijn app ziet mijn slot niet
Antwoord: Wij hebben een checklist opgesteld om te kijken waar het probleem zit.
Stap 1: Staat uw dichtbij de deur?
Stap 2: Staat de Bluetooth aan?
Stap 3: Zit u op een werkende Wi-Fi verbinding of 4/5G?
Stap 4: Heeft u een geldige sleutel? Dit kunt u checken door 1) open app 2) links boven 3 streepjes 3) mijn sleutels
Mocht dit het probleem niet oplossen, neem dan contact met ons op.
Hoe voeg ik een slot toe?
Stap 1: Log in op myceseasy.nl
Stap 2: Ga naar tabblad 'Deuren'. Klik rechtsonder op 'Toevoegen'.
Stap 3: Voer het slot registratie code in.
Stap 4: Configureer het slot met de telefoon. De configuratieknop op de CESeasy bevindt zich onder het kapje van de batterijen.
Stap 5: In de Toegang app krijg je dan te zien Config en Update. Klik op Config om jouw nieuwe slot te configureren.
Stap 6: Stuur de CESeasy open via de Toegang app. Op deze manier verstuurt de telefoon de gegevens naar het slot toe.
Wil je weten wat CESeasy voor jou kan betekenen?