Vragen rondom het CESeasy platform


Slotcode
Vraag: Waar moet ik op letten bij het invoeren van de slotcode? 
Antwoord: De code is hoofdlettergevoelig. Ook kan de nul (0) als een o(O) gelezen worden. 
Tip: De nul (0) in de code bevat een streep, de o(O) niet. 


Vraag: Mijn app ziet mijn slot niet

Antwoord: Wij hebben een checklist opgesteld om te kijken waar het probleem zit.
Stap 1Staat uw dichtbij de deur?
Stap 2: Staat de Bluetooth aan?
Stap 3: Zit u op een werkende Wi-Fi verbinding of 4/5G?
Stap 4: Heeft u een geldige sleutel? Dit kunt u checken door 1) open app 2) links boven 3 streepjes  3) mijn sleutels
Mocht dit het probleem niet oplossen, neem dan contact met ons op. 

Hoe voeg ik een slot toe? 

Stap 1: Log in op myceseasy.nl 
Stap 2: Ga naar tabblad 'Deuren'. Klik rechtsonder op 'Toevoegen'. 
Stap 3: Voer het slot registratie code in. 
Stap 4: Configureer het slot met de telefoon. De configuratieknop op de CESeasy bevindt zich onder het kapje van de batterijen. 
Stap 5: In de Toegang app krijg je dan te zien Config en Update. Klik op Config om jouw nieuwe slot te configureren.  
Stap 6: Stuur de CESeasy open via de Toegang app. Op deze manier verstuurt de telefoon de gegevens naar het slot toe. 


Wil je weten wat CESeasy voor jou kan betekenen?
Wil je weten wat CESeasy voor jou kan betekenen?